.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استارت احمدی نژادی ها برای انتخابات ریاست جمهوری!
راشد نیوز نوشت:

1-اطرافیان محمود احمدی نژاد اقدام به تشکیل ستادهای انتخاباتی وی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کرده اند.بر اساس اخبار رسیده به راشد نیوز آنها در اولین گام کمیپنی با عنوان "احمدی نژاد-92-30 میلیون رای" راه اندازی کرده اند و در مراحل بعدی تصمیم دارند با راه اندازی رسانه های مجازی و مکتوب به تخریب فعالیتهای دولت بپردازند.نکته جالب اینکه محل فرماندهی این اقدامات یکی از رسانه های دولت است که به دلیل محافظه کاری بیش از اندازه مدیران این رسانه هنوز تیم رسانه ای احمدی نژاد با دریافت حقوق بالا به فعالیتهای تخریبی مشغول هستند.
 
2-اعضای تندرو بخش رسانه ای اصولگرایان برای زیر سوال بردن عملکرد دولت برنامه های ویژه ای در نظر گرفته اند،تخریب عملکرد دیپلماتیک دولت و برجسته کردن مشکلات اقتصادی بازمانده از دولت سابق و نیز ایراد اتهامات غیرواقعی فساد مالی بخشی از این برنامه هاست.هدف تیم تندرو رسانه ای اصولگرایان جلوگیری از موفقیت اعدالگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.
 
3-شنیده شده بخشی از تندروها تصمیم داشتند در جریان سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمان اخلال ایجاد کنند که پس از مشاهده حضور مردم و نیز استقبال مقامات استانی و روحانیت کرمان از این اقدام منصرف شده اند.اخبار رسیده حکایت از این دارد که این افراد قصد ایجاد تجمع گسترده در میدان اصلی کرمان داشتند که با بی اعتنایی مردم مواجه شده و از این تصمیم منصرف شده اند.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 دي 1392
نه توروخدا اینکارو نکن. این 8 سال حضور و 20 سال عقب ماندگی و کلی اختلاص کافیه. نیا
نا شناس 1 دي 1392
مبارکه
نا شناس 2 دي 1392
دکتر منتظریم
نا شناس 2 دي 1392
حکایت احمدی نژاد حکایت اون دیوانه ای که یه سنگ رو میندازه تو ی چاه که صدتا عاقل نمی تونن درش بیارن / حالاحالا ها مونده تا گند کاریهای اون ناخلف ودارو دسته انحرافیش برای مردم روشن بشه . خدا ازش نگذره /راستی اگه عدالتی هست پس شرایطی فراهم بشه که ملت هم بتو نن طرح شکایت کنن علیه اون...ضمناآدم عاقل یک اشتباه رو دو بار تکرار نمیکنه.
نا شناس 3 دي 1392
باز مي خوهد بگم بگم راه بيندازد همين هشت سال هفت پشتمان بس است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.